vineri, 4 ianuarie 2013

Vicii PresCurtate




1. Femeia poate fi lovita doar cu o floare. Si preferabil fara ghiveci!

2. Cea mai buna profesie pentru barbat este astronaut. E plecat cate 6 luni de acasa iar cand se intoarce, stie toata tara!


3. - De ce spunem limba materna si nu limba paterna?- Fiindca mama vorbeste cel mai mult acasa.


4. Un biletel pe masa din bucatarie:

"Dragii mei Optimisti, Pesimisti si Realisti, In timp ce voi va certati, incercand sa demonstrati daca sticla este pe jumatate plina sau goala, eu am baut-o.  Oportunistul!"

5. Dupa moarte fotbalistii romani se vor plimba intre portile raiului si portile iadului, pana cand vor nimeri!


6. La interviul pentru angajare,un barbat:- Sunteti casatorit? - Nu.

- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze..


7. Creierul este singurul organ care gandeste dar nu singurul care ia decizii.

8. Daca soacra ti-a urat drum bun, e mai bine sa nu iesi din casa!

9. Romanul: stie cand vine sfarsitul lumii , dar e mereu luat prin surprindere de zapezile din decembrie.


10.-Cum îl cheamă pe naşul lui Bulă? -Bulănaş!
11. In alcool sunt cu siguranta hormoni feminini, cand beau nu mai stiu sa conduc masina si vorbesc mult.

12. -I-am zis sotului meu ca, daca nu imi cumpara o rochie noua, ies goala pe strada, sa vada lumea ca nu am cu ce sa ma imbrac!
-Si ce a zis?
-Daca tot iesi, adu-mi si mie doua beri!


13. -Mama, fa cunostinta, el este prietenul meu. Nu bea, nu fumeaza, nu injura!
-Si nu te plictisesti cu el, draga mamei?

14. O femeie in farmacie: Aveti ceva ieftin si eficient pentru slabit? Da, avem, plasture!
Si unde se pune?! -pe gura.

15. Daca vrei ca sexul sa fie de neuitat, cumpara-ti pastile pentru memorie!

16. Adrian minune asteapta in statia de autobuz.Autobuzul opreste si in dreptul usii sta o blonda inalta.Adrian minune o intreaba: Te dai jos? Blonda: Da. Adrian minune: Cu ce ca miroase tare misto!


17. Profesorul catre o eleva cu unghii lungi: "Nu-i nevoie sa vii la tabla, poti scrie si din banca"!

18. Sa faci sex cu o femeie iar apoi sa nu-i trimiti "friend request", este pur si simplu o magarie!

19. Avand ca exemplu Parlamentul si ficatul, stiu: cu cat mai mare este organul cu atat lucreaza mai prost!

20. Daca ieri ti-ai dat sotul afara din casa iar el inca este in fata usii, incearca sa schimbi parola la WI-FI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu