marți, 24 septembrie 2013

A se manevra fragil. Poate provoca dependenta. Partea a IIIa



Ora 22:00 - Nu mor caii cand vor cainii.
Asa cum nu te duc pasii spre dormitor cand organismul iti cere somn si recuperare. Te cam furnica in talpi si sunt voci care iti spun ca tu nu esti genul care sa renunte, sa abandoneze, te simti mai tanar cu cat inaintezi in varsta si vrei sa iti demonstrezi ca inca poti, ca inca meriti ca.. de ce nu? Cand ai ajuns in punctul in care singurul lucru care iti schimba starea de spirit in bine, singurul moment in care iti incarci bateriile si esti super erou, atunci ai sa intelegi cum unii pot dansa fara sa auda muzica, altii pot face sport contorsionandu-s in cele mai nebanuite moduri sau ridicand cu mult peste greutatea lor. Insa cel mai halucinant virus uneste masele din intreaga lume in acordurile placerilor "ne"vinovate.
Viata fara muzica, dans sau sport ar fi doar  un muzeu de ceara, ipsos si marmura.


Ora 24:00 - Nu sunt acasa. Lasati mesaj dupa semnalul sonor.
O noua limba. O noua traditie. Noi reguli. Noi oameni. Noi idei.  Aceleasi simturi, dar totul nou. Cate stiluri de mobila poti face dintr-un copac? Cata moduri de viata iti poate oferi o planta? Te vindeca, te curata, te alina, te innebuneste, te adoarme, te calmeaza, te entuziasmeaza, te ridica, te coboara. Expeditii pe muchie.
Viata fara calatorii sau narcotice ar fi doar un dex fara cuvinte, pentru ca si-ar pierde sensul.


Ora 2:00 - Nu te pot uita.
Nu vreau si nu cred ca o sa o pot face vreodata. Ar fi de prisos, cea mai dureroasa lectie invatata e cea mai pretioasa. Peste 1 an, tot am sa iti pot recunoaste parfumul pe strada. Peste 2, tot am sa iti simt gustul buzelor. Peste 3, tot am sa aud cum imi soptesti la ureche cuvinte doar de noi intelese. Peste 4... 40... Tot am sa zambesc amintindu-mi de tine. Suav, senzual, felin, carnal, obsesiv, repetitiv, extrovertit, spectaculos, fascinant si real.
 Viata fara sex, iubire si magie a fi doar un templu fara adepti.

Ora 4:00 - Nu exista nu pot.
Nu poti, trebuie doar sa vrei Si muncesti mai mult. Nu stii, trebuie doar sa intrebi. Si fii atent. Nu ai resurse, trebuie doar sa te documentezi unde sa cauti. Si nu renunti. Nimic nu este imposibil si doar tu iti  impui limitarile vietii tale. Suna trist. Nu mai fi un trist. Actioneaza sa fii cine vrei sa fii, nu deveni ce esti constrans sa ajungi.
Viata fara vise ar fi doar machete.

Ora 6:00 - Nu rasare soarele.
Am renuntat la cafea, tigari, ciocolata, bani, femei, barbati, jucarii,  job, alcool, muzica, dans, sport, calatorii, narcotice, sex si vise. Tot nu rasare soarele.

Sunt mort? Sunt intemnitat? Sau asta e cu adevarat libertatea? Sa nu fiu prada unor vicii care ma submineaza ? Sunt mai puternic si in control asupra vietii mele, acum cand nu mai am nicio slabiciune? De ce nu ma simt invincibil? Pentru ca sunt om si puterea mea consta in dozajul viciilor, nu in a face soarele sa rasara, iar slabiciunile ma construiesc si ma distrug, definindu-mi limitele. Sunt nemuritor in spirit si un explorator convins.


Nu poti combate  raul...pana cand nu l-ai privit direct in ochi si i-ai ras in fata.



Dependentelor mele, va spun: "Buna dimineata, ce soare frumos avem azi..."

.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu