luni, 23 septembrie 2013

A se manevra fragil. Poate provoca dependenta. Partea I

Ora 6:00 - Nu rasare soarele.
Fierbe, da in clocot, abia dupa cateva involburate valuri si o invrajbire intr-o ceasca cu zahar si lapte, viata imi atinge buzele, picatura cu picatura. Acum deschid ochii ca un prunc si vad pentru prima data lumina. 
Viata fara cafea ar fi traita doar in intuneric.



Ora 8:00 - Nu pot sa respir.
E trafic si e atat de aglomerat incat simt cum celelalte masini, blocurile, copacii si magazinele ma inghesuie ca intr-un cosciug si ma sufoc. Plamanii au o minte a lor, diabolica si mai au ceva. Un plan secret. Vom arde tot in jur si vom renaste din cenusa. Aprind, trag, ii invalui, transform angoasa-n fum si atac cu maxima precizie in linia orizontului. Am omorat din nou sa pot trai si maine.
Viata fara tigari ar fi doar framantari.


Ora 10:00 - Nu dau niciun zambet.
Am ajuns la birou si in teancuri de hartii imi vad viata, prin fata ochilor, derulandu-se pe scari rulante. Ma ia nasol. Tot ce nu-mi iese cum vreau eu, se pravaleste peste mine. Refuz sa ma las prada a unui domino fictiv. Ma-nfurii, sfasii, smulg si devorez ca o fiara. Imi petrec limba peste buze si constientizez cu un suras, ca victima masacrului a ramas doar ambalajul din mana. Acela este dovada ca nimic nu imi va fi potrivnic.
Viata fara ciocolata ar fi doar amareala.


Ora 12:00 - Nu exist.
1. Facem pariu ca iese ca mine? imi zice  colegu'. /Nu raspund la provocari, domle. / Esti degeaba, completeaza el.
2. Medicul ma suna timorat. Daca nu il operam, nu cred ca va mai avea scapare. E un efort costisitor dar e ultima dumneavostra sansa. Mergem inainte?
3. Tata, am luat admiterea, da'... la cu taxa. Si in drum spre casa am luat si o amenda. Cotizam?


Am pariat pentru ca stiu care sunt sansele si vreau sa fiu un campion. Am mers inainte pentru ca sanatatea nu are pret. Am cotizat pentru ca educatia si viitorul  lui depind de mine. Daca nu dadeam, ramaneam un neica nimeni. Asa am dat si parca parca as fi cineva.... Cine? Inca nu stiu.
Viata fara bani ar fi doar un ceas fara limbi.


- va urma-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu