luni, 23 septembrie 2013

A se manevra fragil. Poate provoca dependenta. Partea a IIa


Ora  14:00 - Nu imi dau seama ce anotimp e.
Ma ia cu frig si nu e de la aerul conditionat. Geamul inca e inchis. Mhm, sunt fiori pe sira ca iar s-a imbracat colega oficial. Mereu raman traznit cum de nu isi prinde volanele decolteului ala in shredder, cum de nu isi agata cureaua aia in clanta de la bucatarie? Cum reuseste de nu i se sfasie fusta cand se aseaza pe scaun? Cum de nu ucide  pe nimeni cu parfumul ala al ei? Si cel mai curios... Cum de o lasa pazncii in cladire cu tocurile alea care ar opri orice avion sa decoleze, in speculatia de arme albe. Nu am sa inteleg niciodata..insa are un balans foarte... oficial din spate...

Varianta feminina: Ma trec calduri si nu e de la colega. E de la colegul care vine "tzipla" cu dosarul pregatit pentru prezentare. Totul la 4 ace. Inclusiv sub mine le simt... pe scaun..de ace vorbesc.... Dar nu este doar costumul care ii croieste drumul. Atitudinea de "eu salvez lumea inca de cand urc in lift dimineata"... te face sa iti doresti sa se mai ia curentul ocazional..
Viata fara femei sau barbati ar fi lipsita de fantezie si gust.



Ora 16:00 - Nu mai vorbesc cu tine.
Nu mai vreau sa te vad sau sa te aud. Simt asa ca nu mi mai place de tine, dar este un remediu pentru asta. Mai tii minte ca s-a deschis o noua locatie de paintball? Cine e prietenul meu cel mai bun? Nu-i asa ca ma intelegi daca mergem la tir, mai bine? Fotbal... fratie si poate te iert.  Sau te las sa iti iei revansa la karting? Nici de bowling nu mai zici nimic, inca doare de ultima data cand te-am batut, a? Imi place cum iti calculezi revansa.... se vede dupa ceasul nou ca esti pregatit sa pierzi ... sa iti aduc un GPS..pari usor pierdut... sa iti iei si tu aplicatia aia antitantari ca zau... pari cam intepat  :)
Viata fara jucarii sau accesorii ar fi un somn de veghe.



Ora 18:00 - N-am timp.
Da, stiu ca trebuia sa ne vedem azi, dar reprogramam ca stau peste program. Da, stiu ca aveam de facut chestia aia, insa reprogramam pentru ca am un dead-line ucigator. Da, stiu ca poate ar trebui sa doara ce a facut, insa reprogramam sa simt asta pentru cand termin proiectul nou lansat de companie care chiar ma face sa ma simt implinit si ca valorez ceva.
Viata fara tehnologie sau job ar fi doar munca de Sisif.



Ora 20:00 - Nu tine de picior.
Nu tine de cat esti de pesimist, nu tine de cat sti de optimist, nici macar de oportunist. Cat de plin sau gol este paharul, tine mereu si numai, numai de picior si gradul sau de inclinare, cu miscarea din dotare. 
Viata fara alcool ar fi doar o cursa fara alergatori.




-va urma -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu